پیام در واتساپ
تماس تلفنی
بوش را اصل بخرید !

امتیازات خرید ساید بای ساید بوش

دلایل و مزایای انتخاب ساید بای ساید بوش 
قبل ازهرچیز لازم است این مطلب را بدانید که کلیه ساید بای سایدهای کمپانی بوش فاقد بر فک بوده و هیچگاه لازم به پاک کردن برفک به صورت دستی نمی باشد. و دیگر اینکه کلیه مدلها مجهز به آب سرد کن و یخساز می باشد دارای طراحی و ظرافت زیادی می باشد و دوام و بهترین کیفیت را در محصولات خود ضمانت می کند به طور کلی در این مطلب می خواهیم به بررسی کلی خصوصیات ساید بای ساید بوش بپردازیم .
اطمینان خاطر دراستفاده از ساید بای ساید بوش
یخچال ساید بای ساید بوش در مقایسه با محصولات دیگر برندها در بخش یخچال مواد غذایی را خیلی سریعتر خنک می کند و در بخش فریزر نیز در مدت زمان کمتری آنها را منجمد می کند و همین باعث می گردد که مواد مغذی را بهتر و بیشتر حفظ کند و همین باعث حفظ سلامت مصرف کنندگان می گردد.دیگر اینکه کمپانی بوش در در تولید و ارائه ساید بای ساید خود توجه بسزایی به منابع محیط زیست داشته این محصول با مصرف انرژی کمتر طرفداران زیادی را در میان مصرف کنندگان دارد.
ظرفیت  مناسب ساید بای ساید بوش
یکی از اصلی ترین موارد که هنگام خرید یخچال باید در نظر داشت ظرفیت آن می باشد بدین دلیل بوش در تولید محصولات خود به این مورد توجه اساسی داشته در همه سری های خود مدلهای بزرگتر جادارتر و مناسب خانواده های با جمعیت بیشتر را در نظر گرفته و مدلها با داشتن طبقات این امکان را برای مصرف کننده فراهم می دارد تا با جابجایی طبقات از فضای یخچال استفاده بهینه و بیشتری داشته باشند .
ضمانت سلامت مواد غذایی با ساید بای ساید بوش
یکی از اولویت های مهم از نظر خریداران و مصرف کنندگان تازه نگه داشتن مواد غذایی می باشد که کمپانی بوش محصولات خود را مجهز به سیستم آنتی باکتریال نموده با به کار گرفتن پوششی از جنس نقره در دیواره داخلی این محصولات مانع از ورود و  و یا تکثیر و انتشار باکتری در یخچال و فریزر می‌شود بنابراین مواد غذایی مدت بیشتری در یخچال و فریزر سالم می مانند. کلیه سایدبای سایدهای بوش دارای سسیستم چرخش هوا به شکل چندگانه می باشد که باعث جریان هوای خنک در یخچال می شود. 
تنطیم و کنترل درجه ساید بای ساید 
یکی دیگر از مزایای مهم ساید بای ساید بوش طراحی نمایشگر دیجیتال می باشد که هم راستا با پیشرفت های روز دنیا می باشد و کاربران این امکان را می دهد تا براساس نیاز خود درجه یخچال تنظیم کنند و دارای سنسورهای اندازه گیری دمای داخلی و خارجی می باشد و با تنظیم دقیق تر موا غذایی را به مدت طولانی تری سالم و تازه نگهداری می کند.
مجهز به نور ال ای دی
یکی دیگر از مزایای ساید بای ساید بوش  که بسیار مورد توجه قرار می گیرد روشنایی این محصول می باشد که شرکت بوش با قرار دادن ال ای دی در فضای یخچال ها  محیط  یخچال و فریزر را کاملا" روشن طراحی نموده است این لامپ های ال ای دی  تأمین کننده بسیار مناسب با طول عمر بالا هستند و گرمای کمتری نیز ایجاد می کنند و به موتور فشار کمتری وارد می شود و باعث خنک شدن بهترر می گردد.
طبقات شیشه ای 
یکی دیگر از امتیازات یخچال ها و ساید بای ساید بوش  طبقات شیشه ای با ایمنی بالا می باشد که حتی در هنگام شکستن خرد نخواهد شد ضدخش بوده و در صورت ریختن مایعات آنرا روی خود نگه می دارد و مانع پخش آن در یخچال می گردد.
موتور اینورتر
با عنوان تمامی موارد بالا لازم است بدانید ساید بای سایدها همراه با پیشرفت در طراحی بدنه و زیبایی ظاهری به کارایی و موارد مهم تر و غیر قابل روئیت نیز توجه بسزایی داشته که همان موتور اینورتر می باشد که از بهترین انواع موتورهای دیجیتال می باشد که دارای عمر طولانی و مصرف پایین انرژی و قدرت بالای خنک کننده می باشد  و بی صدا می باشد .
در یک جمع بندی کلی می توان اینگونه عنوان نمود که نه تنها در یخچال ساید بلکه در ظرفشویی و لباسشویی و دیگر محصولات بوش ظرافت و دقت خاصی لحاظ گردیده که همین باعث شده تا محصولات شرکت آلمانی بوش با کارایی بالا هیچگونه نارضایتی را به دنبال نداشته است .
مزایای ساید بای ساید 
- موتور کم مصرف 
-لامپ کم مصرف جهت روشنایی داخل یخچال  
- محفطه نگهداری میوه و سبزی 
- دارای آبریز روی بدنه و یخ ساز 
- مجهز به فیلتر بهداشتی قدرتمند که مانع ایجاد بوی بد ، باکتری و قارچ 
- دارای سیستم خنک کننده دوگانه
 

 

مشاهده لیست کامل
ساید بای ساید بوش
مشاهده لیست کامل
ماشین ظرفشویی بوش
مشاهده لیست کامل
ماشین لباسشویی بوش
مشاهده لیست کامل
جارو برقی بوش
آدرس : تهران - خیابان امین حضور- خیابان امیرکبیر - جنب تونل امیر کبیر- نبش پاساژ امیرکبیر اصلی - پلاک 12
ایمیل : sale@boschtehran.com
02133551541
09121228540 - 09384381224 - 09122376535
تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به فروشگاه بوش تهران می باشد.
طراحی سایت و سئو : ایران طراح
بوش