پیام در واتساپ
تماس تلفنی
بوش را اصل بخرید !

راه حل های ایده آل شستشو

لباسشویی بوش
یکی از لوازم خانگی که با نام ماشین رختشویی نیز شناخته شده است وسیله ای که به منظور شستشوی لباس از آن استفاده می گردد . ماشین لباسشویی به شکل خودکار و طی فرایند الکترونیکی کنترل می گردد و با دادن برنامه به شکل اتوماتیک شروع به کار می کند و باعث ازبین بردن لک های چربی و هرگونه لکه و آلودگی می شوند.بیشترین نوع لباسشویی ها که مورد مصرف خانگی قرار می گیرند عبارتند از :
- ماشین لباسشویی سطلی که دارای یک مخزن شستشو می باشد
- ماشین لباسشویی دو قلو دارای دو مخزن یکی به منظور شستشو و دیگری به منظورخشک کردن 
- ماشین لباسشویی تمام اتوماتیک که درب مخزن ممکن است در بالا یا جلو باشد.
برنامه های شستشو و عملکرد ماشین لباسشویی بوش 
برنامه های متنوع شستشو امکان انتخاب بهترین برنامه برای شستشو در ماشین لباسشویی بوش و از بین بردن لکه ها را با توجه به نوع جنس لباس ها و لکه ها را برای شما ایجاد نموده .بعضی از مدلهای جدید لباسشویی دارای درجه تنظیم شستشو می باشد.
برنامه دور خشک کن مناسب
چنانچه خشک شدن لباسها پس از شستشو برای شما دارای اهمیت بالایی می باشد در انتخاب لباسشویی به این موضوع توجه نمایید و لباسشویی با دور خشک کن مناسب را انتخاب و خریداری نمایید دور خشک در لباسشویی های بوش 600-800-1000-1200-1400-1600 می باشد .
تکنولوژی کاربردی 
تکنولوژی EcoSilence Drive که در موتور ماشین لباسشویی بوش دیده می شود. تاثیر بسیاری در کاهش مصرف انرژی، کم شدن سر و صدای موتور و همچنین به دلیل اصطحکاک بسیار کم قطعات صدمه و آسیبی به موتور زده نمی شود و طول عمر آن را بالاتر می برد و در دراز مدت نیاز به تعمیر ماشین لباسشویی بوش نخواهد بود. تکنولوژی EcoSilence Drive، نیز در ماشین لباسشویی بوش دیده می شود. و بیشتر مناسب ملافه ها،لباس هایی که تمیز است و ولی بو گرفته است و همچنین لباس نوزادان بیشتر کاربرد دارد و علاوه بر از بین بردن بوی لباس و ملافه آنها را کاملاً ضدعفونی می کند و بسیار مناسب افرادی است که آلرژی های پوستی دارند. تکنولوژی دیگری که در ماشین لباسشویی های بوش دیده می شود تکنولوژی I-DOS تنظیم مواد شوینده می باشد که همانطور که از اسمش پیدا است مقدار مواد شوینده و نرم کننده را با توجه به نوع و جنس لباس شما تنظیم می کند و دیگر امکان کم و زیاد ریختن مواد شوینده وجود ندارد.
سیستم تمیز کننده SelfCleaning Condenser
این سیستم در هنگام شستشو سه بار کندانسور را تمیز خواهد کرد و به صورت خودکار کار تعمیر لباسشویی بوش و نگهداری از آن را انجام می دهد. به همین دلیل در عملکرد مناسب ماشین لباسشویی بوش و عمر آن تاثیر بسیاری دارد.
یک لباسشویی متشکل است از :
- موتور 
- موتور پمپ
- هیدرواستات
- خشک کن
ماشین ظرفشویی بوش
برخلاف تصور بیشتر ما دارای پیشینه طولانی می باشد و خیلی قبل تر انسان تمایل به شستن ظروف خود را توسط این دستگاه داشته اند اولین ماشین ظرفشویی همچون ماشین لباسشویی بسیار بزرگ بودند و از انرزی بخار و اب گرم در ان به منظور شستشو استفاده می شد .با توجه به پیشرفت تکنولوژی تولیدات این دستگاه تغییرات بیشتری نسبت به گذشته داشته است به طور کلی می توان گفت ماشین ظرفشویی بوش یک ربات است که ظرف غذای کثیف را تمیزکرده و با اب شستشو می دهد.هنگام استفاده از این ماشین باید ظرف هارا تمیز نموده در ماشین قرار دهید و سپس مواد شوینده را اضافه و ماشین را روشن نمایید و طبق مراحل زیر عمل نمایید.
- دکمه آب را بزنید 
- درجه مناسب حرارت را وارد نمائید
- مواد شوینده وارد ماشین می شود
- آب از طریق جت پمپ ظروف را تمیز می نماید 
- آب کثیف تخلیه می شود
- پاشش دوباره آب  
- تخلیه نهایی آب   
ماشین ظرفشویی دارای سنسور تشخیص دمای آب می باشد و یکی دیگر از سنسورهای ماشین ظرفشویی تشخیص سطح بالای آب می باشد که منجر به تخلیه آب اضافه می شود
 
  

 

مشاهده لیست کامل
ساید بای ساید بوش
مشاهده لیست کامل
ماشین ظرفشویی بوش
مشاهده لیست کامل
ماشین لباسشویی بوش
مشاهده لیست کامل
جارو برقی بوش
آدرس : تهران - خیابان امین حضور- خیابان امیرکبیر - جنب تونل امیر کبیر- نبش پاساژ امیرکبیر اصلی - پلاک 12
ایمیل : sale@boschtehran.com
02133551541
09121228540 - 09384381224 - 09122376535
تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به فروشگاه بوش تهران می باشد.
طراحی سایت و سئو : ایران طراح
بوش